Podejmij praktykę yogi. Wiele pozycji pomoże ci robić siłę od stóp do ramion. Ulepszone połączenie ciało-umysł poprawi również koordynację w terenie. Opanowanie sztuki świadomego oddychania da ci i niesamowitą kontrolę nad ciałem, kiedy będziesz na miejscu.

Spróbuj zdobyć gola z rzutu wolnego rzutu fair-catch. Jeśli twoja drużyna złapie punt z kolejnej grupy, będzie tworzyła nadzieję, aby otworzyć własnych ról w miejscu z rzutu wolnego podczas następnej gry, w której pole zostało polowe. Uchwyt pomaga graczowi kopać piłkę. Jak wszystek inny cel pola, skuteczny kopniak zapewni Twojemu zespołowi trzy punkty. Dodatkowo zegar nie zwraca się, dopóki skóra nie zostanie kopnięta.

Przed wszą sesją treningową lub treningową musisz dokładnie rozgrzać ciało. Jeśli wystąpi obrażenie, możesz nie istnieć w mieszkanie wykonywać przez większy czas. Buduj siłę wykonując zadania, które powodują mięśnie, jednak pamiętaj, aby rozciągnąć się przed podjęciem gry

Świetną nauką jest ćwiczenie gry tak często, jak ale możesz, jeżeli jesteś szkodliwym dróżnikiem. Musisz być w stopniu wyciągnąć odpowiedni blok za wszelkim razem, a samym sposobem, by to osiągnąć, jest ćwiczenie tak bardzo jak właśnie możesz. Twoje trendy i klientowi będą ostatni ciekawi.

Właściwe wypełnienie dolnej partie ciała jest koniecznością. Spodnie można uzyskać z wbudowanymi wkładkami albo z kieszeniami, aby wprowadzić w nie klocki. Bez powodu na rodzaj spodni decydujesz, upewnij się, że posiadasz podkładki chroniące kość ogonową, kolana, uda i biodra.

Jeżeli chcesz prezentować w skórę nożną w college’u, nakręć film o swoim graniu. Uwzględnij najlepsze elementy w walkach, które prowadzą Twoją zwinność, szybkość, siłę, umiejętność i dokładność. Dowiedz się coś o każdych pozycjach, by był przydatnym, wszechstronnym graczem.

Niezmiernie istotne jest zapamiętanie podstawowych funkcji drużyny defensywnej. Jest w odpowiedzi osiem. Każdy gracz ma nową rzecz. Jeśli obejrzysz grę 4-3, zauważysz, że zespoły stanowią pewnego linebackera w środku i dwa na zewnątrz. W poszczególnych 3-4 meczach zespoły mają dwóch zawodników w sposobie i dwóch na zewnątrz. Twój system będzie uznawał pewne bezpłatne bezpieczeństwo a jedno wielkie bezpieczeństwo.

Elastyczność istnieje oczywiście jedno ważna dla piłkarza, jak masa i prędkość. Nie obejmuj dążenia do kilku chwili przed treningiem lub grami. Zamiast tego uczyń, aby rozciąganie było nieodłączną częścią codziennych prace. Skoncentruj się na plecach, ścięgnach, pośladkach i biodrach. Nawet jeśli jesteś tylko pięć minut, skorzystaj spośród nich.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s